Už dlhšiu dobu nám chýbal v tíme jeden človek, ktorý by nám pomáhal s kompletizáciou portfólii klientov a zároveň si prirodzene budoval vlastnú klientelu, čo by nám pomohlo s ďalším rastom. Na dobré sa čakať oplatí a to sa potvrdilo aj tentokrát. Na zverejnený inzerát sa ozval Adam Hájek, s ktorým sme si po niekoľkých konzultáciách tľapli na spoluprácu. Vyspovedal som ho, aby som vám našu novú posilu detailnejšie predstavil.
V rýchlosti sa nám predstav, Adam. Kde si doteraz pracoval a na akej pozícií?
Ahoj, volám sa Adam Hájek, mám 28 rokov . V roku 2020 som nastúpil v pobočkovej sieti Slovenskej Sporiteľne na pozíciu poradca klienta. Na tejto pozícií som počas prvého roka absolvoval školenia týkajúce sa denného bankovníctva, úverov, poistenia a investícií. Mojou náplňou bolo teda pomáhať klientom s ich požiadavkami v rámci týchto oblastí čo zahŕňalo prácu s pokladňou, otváranie nových účtov, poskytovanie úverov a krytia rizík klientov, ako aj následný servis.
Prečo si sa rozhodol ukončiť kariéru v banke a začať s podnikaním?
Práca v banke ma bavila, ale časom som nadobudol pocit, že mám obmedzené možnosti ako čo najlepšie poradiť klientom, čo sa týka výberu vhodných produktov, keďže každá banka ponúka len tie svoje a má dohodnuté partnerstvá len s vybranými poisťovňami, čo je z môjho pohľadu pre klienta nie vždy najlepšia možnosť. Po dvoch rokoch v banke som sa začal obzerať po novej kariérnej ceste a v tom som narazil na tvoj inzerát, kde si hľadal člena do tímu. Ponuka ma zaujala a po následnej komunikácií s tebou, kde si mi predstavil tvoj štýl práce, tvoje očakávania a vízie, som vedel že sa chcem uberať touto cestou aj ja.
Nemal si alebo nemáš strach zo zmeny?
Určité obavy samozrejme mám, keďže opúšťam svoju komfortnú zónu, ale podľa mňa len tak sa vie človek posúvať vpred. Na druhej strane moje očakávania sú väčšie ako obavy, takže sa na našu spoluprácu teším, čo posúva moje obavy do ústrania.
Ako by si chcel aby Ťa evidovali ľudia v tvojom okolí, čo sa práce týka?
V prvom rade chcem aby vedeli, že sa na mňa môžu kedykoľvek obrátiť s ich požiadavkami a vždy im ochotne pomôžem. Chcem aby vedeli, že sa im vždy snažím poradiť tak, ako by som chcel aby niekto poradil mne.
Čo považuješ za svoje najsilnejšie stránky?
Počas môjho dvojročného pôsobenia v banke, klienti oceňovali najmä moju ochotu pri riešení ich požiadaviek ako aj ľudský prístup. Vždy sa snažím pre klientov nájsť to najlepšie riešenie a vysvetliť im všetky potrebné informácie ľudskou rečou, čo klienti vedeli oceniť.
Akým spôsobom by si chcel obohatiť náš tím?
Z nášho rozhovoru viem, že ty a tvoj tím máte aktuálne veľa klientov s rôznymi požiadavkami, ktoré sa týkajú osobných financií a rád by som vám pomohol s vybavovaním ich požiadaviek, či už v oblasti poistenia, hypoték, dôchodkových sporení a investovania. Najvyšší prínos vidím práve v oblasti investícií, pretože toto je oblasť, ktorá ma zaujíma najviac a som presvedčený, že v dnešnej dobe je potreba investovania veľmi dôležitá pre budúcnosť klientov.
Verím teda, že budem pre náš tím prínosom a takisto som presvedčený, že sa toho aj ja od vás veľa naučím a posuniem sa vpred.